ד"ש לגן עדן / הוצאת סחלבים

   רומן למבוגרים: 

   הספר מספר את סיפורה של שירה, שמבקשת לומר בבית הכנסת תפילת קדיש יתום לזכר אביה שנפטר, אולם רצונה מתנגש עם הנורמות של החברה הדתית שבה היא חיה. בתור צעירה עצמאית שירה מתקשה לקבל את העובדה שבימינו נמנע מנשים לקיים מנהגים מסוימים בדת, אף שההלכה מתירה אותם. היא יוצאת למאבק על אמירת הקדיש ביישוב יעלים שבו מתגוררת משפחתה. מולה מתייצב הרב יונתן, שהגיע על מנת להחליף את רב היישוב. תוך זמן קצר מאבקה הפרטי תופח והופך למאבקן של נשים פמיניסטיות דתיות למען שוויון זכויותיהן בדת. לרקע המאבק, שמעורר סודות, תובנות ואהבות בלתי אפשריות, מנסה שירה להבין היכן מקומה הנשי בדת ועד היכן היא מחויבת לבטל את רצונותיה מפני כבוד אִימה ולמען משפחתה.

   הספר ד"ש לגן עדן עוסק באתגרי החברה הדתית מול המודרניזם והפמיניזם במציאות הישראלית של ימינו. הוא עוסק באומץ בסוגיות בוערות במגזר הדתי, שקשורות לדת ולפמיניזם, ומשלב סיפורים אמיתיים של נשים שהתמודדו עם סוגיות כאלו ושיתפו בהן את המחברת. זהו סיפור על ערכים ועל מאבק, ובד בבד גם סיפור על משפחה. 

   תגובות קוראים: 

   "הכתיבה רהוטה ויפיפייה. סיפור בעל תוכן ומשמעות. נקרא בנשימה עצורה. פשוט אי אפשר לעצור. סוף סוף ספר עברי נקי (כשר) ואופטימי". רחל ואבישי דאום.

   "קראתי בהנאה ובעניין רב. הנושא חשוב ודרכו הצפת נושאי משנה רבים. כמובן שאספר ואמליץ לכול". אהרן זיטנר.

   "נהניתי מכל רגע. יישר כוח על האומץ להתמודד עם סוגיה בוערת במגזרנו. עמדת באתגר בכישרון רב ונהניתי כאישה ואמא לבנות. נתת לי חומר למחשבה". תמי מקסימוב.

   "קראתי את הספר בשבת בשקיקה, נהניתי מכל דקה, תודה על התענוג". אילה קורן.

  לרכישת הספר באתרים באינטרנט:  

  ניתן לרכוש כספר מודפס באתר זה או כקובץ דיגיטלי באתר מנדלי מוכר ספרים ברשת או כקובץ דיגיטלי באתר עברית או כספר קולי באתר אייקסט